Gå til indhold

Billede
- - - - -

Kunstige Vaginaer / Dildoer

• Låst emne Emnet er låst
141 svar på dette emne

#1 Mr.Fleshlight

Mr.Fleshlight

Erfaren

• Medlemmer
  • 231 Beskeder:

Skrevet 09 februar 2005 - 19:05

Er det bare mig eller er det meget mere udbredt og accepteret at kvinder har en dildo - end at mænd
har en kunstig ehh vagina :) ...

Tilsyneladende er udvalget af dildoer langt langt størrer end udvalget af vaginaer -weird ikk ??

Jeg har selv et par fleshlights - og de slår alt - og hæver masturbations værdien - 10000% !! ..det er som the real thing .. derfor jeg undre mig lidt over der ikke er flere mænd som har en - eller måske er det lidt tabu ??

Jeg har brugt den sammen med kæresten osv - og syntes det er fedt det ikke kun er hende der har fedt legetøj ...

Lad os høre nogle meninger kommentarer holdninger ??

UPDATE et par pics af mine fleshlights

Gemt billede - Gemt billede - Gemt billede - Gemt billede

Fedt med al den feedback !!! her er mere info

Her er en video hvor du kan se hvad en fleshlight er - og hvordan den virker : ...Fleshlight Movie

Og her nogle videoer af fyre der der bruger en Fleshlight : Fleshlight Movies ;-)

Her er nogle reviews m.m. af de forskellige modeller Fleshlight Review Site. Her er lige et link til det officielle Fleshlight Forum

#2 Kinky-pervers

Kinky-pervers

Erfaren

• Medlemmer
  • 103 Beskeder:

Skrevet 10 februar 2005 - 12:05

Lækker tråd.
som jeg skrev i en anden tråd, jeg tænder også på kneppedukker ell. vaginaer.
det er lidt mærkeligt at dldoer er så udbredt, men ikke dukker/vaginaer.

Bruger du dine dukker/vaginaer også sammen med din kæreste og hvis ja, hvordan foregår det?
Århus

#3 Kinky-pervers

Kinky-pervers

Erfaren

• Medlemmer
  • 103 Beskeder:

Skrevet 10 februar 2005 - 14:37

jo, måske en luder det samme, men det mener jeg ikke helt...
Århus

#4 Maustique

Maustique

Debatoholiker

• Medlemmer
  • 3.877 Beskeder:

Skrevet 10 februar 2005 - 16:57

Grineren traad. Jeg sidder og ser maend onanere med de der smaa barbiefisser... Undskyld mig men det minder haaret mig altsaa om.... En barbiedukke der er blevet redt en tand for meget...

#5 Mr.Fleshlight

Mr.Fleshlight

Erfaren

• Medlemmer
  • 231 Beskeder:

Skrevet 10 februar 2005 - 17:58

Altså, jeg synes personligt at de der kunstige fisser er voldklamme. Især dem der har et eller andet klamt nylonhår kilstret på toppen :rulle:

Jeg kunne umiddelbart forestille mig, at en del mænd ville være lidt flove ved at indrømme at de kunne tænke sig at sidde og bolle sådan en, hvor der på pakken står noget i stil med "smells like a real woman" :lol: :lol:

Derudeover, så tror jeg at mange synes at en kvinde der leger med en dildo er fræk, mens en mand der sidder med sin pik i sådan en kunstig skede er lidt til grin. Og endnu værre er det da med de der bolledukker, helt ærligt :lol: Er det så ikke federe at købe en luder for en kort bemærkning ?

Her er et par eksempler - men ja forhelvede der findes utroligt meget lort på markedet ... helt utroligt taget i betragning at det primært er mænd der producere de forskellige ting - hmm måske er det netop derfor :) check den sidste - den ville jeg ikke rører selv med kondom på en meget mørk nat -den er KLAM :-)

Vedhæftet fil(er)

Fleshlight Reviews (Fleshlight Buying Guide)
Fleshlight:savl:Tråd

#6 DirtyMaleNurse

DirtyMaleNurse

Erfaren

• Medlemmer
  • 107 Beskeder:

Skrevet 10 februar 2005 - 19:52

Fååårk den nederste der ligner et dårligt operationssår... *GG* Puha... De andre ved jeg sQ ikk helt hvad jeg skal sige om, syns ikk de ser såååå lækre ud! *GGG* :D

#7 zaack76

zaack76

Erfaren

• Medlemmer
  • 341 Beskeder:

Skrevet 11 februar 2005 - 21:31

Hvad koster de? altså det er jo bedre end ingen ting ik'
:devil: Dont't hate the player.... Hate the game! :devil:

#8 mrgoal

mrgoal

Nybegynder

• Medlemmer
  • PipPip
  • 29 Beskeder:

Skrevet 11 februar 2005 - 22:46

hehe, det er sku' da for sjovt.
Har lidt svært ved at tage "spille-dåsen" seriøst, vel nok mene at den resterende del af kroppen mangle....

#9 Mr.Fleshlight

Mr.Fleshlight

Erfaren

• Medlemmer
  • 231 Beskeder:

Skrevet 12 februar 2005 - 00:49

Hvad koster de? altså det er jo bedre end ingen ting ik'

Jeg køber mine i UK .. ca £30 + 6 i forsendelse = 360 kr
Link: http://snipurl.com/FleshLightUK

Og altså i forhold til en alm hånder er de nok - jamen ubeskriveligt meget bedre .. i forhold til en sex med en kvinde ( hvis man kun ser på den fysiske stimulation af penis ) er der nogle af de super tight, og rillede modeller der med opvarmning og glide creme til enhver tid - føles bedre ..på pikken ...

Ja ja - så mangler resten jo ... med mindre ens kæreste er med - så er det bonus *GG*
Fleshlight Reviews (Fleshlight Buying Guide)
Fleshlight:savl:Tråd

#10 bad_dad

bad_dad

Helgen

• Medlemmer
  • 8.240 Beskeder:

Skrevet 13 februar 2005 - 14:21

Har squ overvejet sådan en Fleshlight-ting (Dizzy brought it to my attention:D)

Har ikke fået gjort noget ved det.............endnu
TAG DIG DOG SAMMEN - fx. til at finde en terapeut, der kan hjælpe. Apropos terapeut; Det dér IRL, det tager al min tid ... Jeg ER ikke hverken død eller noget. Så hvis du vil irgendwas: Send en due