Gå til indhold

Billede
- - - - -

Sims 2

• Låst emne Emnet er låst
37 svar på dette emne

#1 misse1978

misse1978

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.060 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 12:03

Hej, jeg har fået SIMS 2 i julegave og meget glad for det, men synes ikke det vil helt som jeg...
Er der andre der har det, og kender nogel fif?
Eller snydekoder.. *S*
Opnå indre harmoni :engel: & andre mennesker vil blive dét krydderi du synes er ekstra dejligt at have i dit liv. Elias og Sofia - De bedste krydderier jeg kunne forestille mig:lun:

#2 EngleMig

EngleMig

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.734 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 12:07

Værsgo' her er snydekoder:

http://snyd.dk/display/8778

Men lær nu spillet lidt at kende på de originale præmisser før du begynder at snyde hva'? Selvom det jo er et oplagt spil at snyde i med hensyn til penge i hvert fald, hvis man kan lide at lege indretningsarkitekt som jeg hehe.

Har i øvrigt ikke prøvet spillet, kun de gamle Sims - Glæder mig til jeg får 2'eren.

#3 WW-mus

WW-mus

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.103 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 13:12

Jeg har lige modtaget mit Sims 2 med posten (bestilte det i går). Jeg opdager hurtigt at det er en DVD-udgave, så den kan ikke køre på min pc.

Men heldigvis har kærestens pc et DVDdrev, så der kan ejg godt køre det. MEN det enten fryser hele pc'en eller slukker for den uden varsel efter ca. 10 minutters spil. er der andre der kender til det problem og evt. ved hvad man kan gøre ved det?

/Anne-Mette

#4 stumpen28

stumpen28

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.348 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 13:16

Jeg har lige modtaget mit Sims 2 med posten (bestilte det i går). Jeg opdager hurtigt at det er en DVD-udgave, så den kan ikke køre på min pc.

Men heldigvis har kærestens pc et DVDdrev, så der kan ejg godt køre det. MEN det enten fryser hele pc'en eller slukker for den uden varsel efter ca. 10 minutters spil. er der andre der kender til det problem og evt. ved hvad man kan gøre ved det?

/Anne-Mette

Et rent gæt er at din pcer er for langsom til at kunne køre spillet.

#5 sneakyfreaky

sneakyfreaky

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.980 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 13:19

Jeg købte Sims 2 og jeg fortryder.
1. Den fryser hele tiden og spillet vil ikke lukke ned.
2. Vinklen hvor man ser ned i huset på er åndsvag ens sims bliver væk bag møblene.
3. Den nye indgange til spillet er sære,nu skal man vælge hvad ens sims vil opnå, og man kan ikke køre en famile hvor alle ikke vil det samme.

Mit er til salg for 200 hvis nogen gider :)

Det med at den fryser kan ikke være min pc der er for lille, jeg har en intel 2800 mhtz med 9800 pro radeon gf kort og 1 gb ram pc 3200.. Det skal den kunne køre med i følje bagsiden på spillet.

:lun: Mor til skønne Alexander 6 år :lun:

#6 pixmann

pixmann

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.690 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 13:31

Siste sommer købte jeg en lavpris pc til 2495 til min datter. Og hun kører SIMs2 uden problemmer, spillet er måske lidt længe om at starte, men ellers kører det altså fint.
Tja, hva skal jeg sige....

#7 sneakyfreaky

sneakyfreaky

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.980 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 14:41

Ved ikke hvad der er, men andre har haft samme problemmer som mig. Spillet fryser og er evigheder om at gemme.

:lun: Mor til skønne Alexander 6 år :lun:

#8 ixiz

ixiz

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.111 Beskeder:

Skrevet 13 januar 2005 - 22:03

Genialt spil, bare lidt svært at finde rundt i når man aldrig har prøvet hverken 1'eren heller før. Skal lige finde ud af hvordan får købt mad. og kan man ikke selv besøge folk osv.?
"We're all mutants. What's more remarkable is how many of us appear to be normal." - Walter Bishop

#9 misse1978

misse1978

Monster poster

• Medlemmer
  • 10.060 Beskeder:

Skrevet 14 januar 2005 - 17:49

Genialt spil, bare lidt svært at finde rundt i når man aldrig har prøvet hverken 1'eren heller før. Skal lige finde ud af hvordan får købt mad. og kan man ikke selv besøge folk osv.?

Ja, det forstår jeg heller ikke. mine sims får nogle gange omringninger om at nu skal vi snart ud og shoppe sammen.. ja.. right.. aner bare ikke hvordan.. og aner heller ikke hvordan man får arrangeret fødseldagsfesten så det passer med når de har fødselsdag.. har mange tvivl spørgsmål.. :(
Opnå indre harmoni :engel: & andre mennesker vil blive dét krydderi du synes er ekstra dejligt at have i dit liv. Elias og Sofia - De bedste krydderier jeg kunne forestille mig:lun:

#10 miss_louise81

miss_louise81

Fortabt

• Medlemmer
  • 20.142 Beskeder:

Skrevet 15 januar 2005 - 13:38

Jeg købte Sims 2 og jeg fortryder.
1. Den fryser hele tiden og spillet vil ikke lukke ned.
2. Vinklen hvor man ser ned i huset på er åndsvag ens sims bliver væk bag møblene.
3. Den nye indgange til spillet er sære,nu skal man vælge hvad ens sims vil opnå, og man kan ikke køre en famile hvor alle ikke vil det samme.

hej, mht vinklen du ser simmerne i, så kan du jo dreje billedet hvis du har en mus med scrollwheel. hold hjulet nede og kør musen enten til højre eller venstre eller fremad så kan du ændre vinklen.

hvad mener du præcist med at du ikke kan køre en familie hvor alle ikke vil det samme? du kan jo vælge hvilken stræben de forskellige ønsker, og jeg har da et par familier hvor deres stræben er forskellig..
ved ikke om det var mht til forskellig stræben du undrede dig?

-louise, der ikkke har prøvet andet end sims2
Caroline Gry :love:

Det er en fase, det går over :rulle: