Gå til indhold

- - - - -

Udeladt/hemmelig adresse/telefonnummer

• Låst emne Emnet er låst
8 svar på dette emne

#1 Guest_mailmenow_*

Guest_mailmenow_*
  • Guests

Skrevet 07 januar 2005 - 23:11

Hvor får man ændret det hvis man nu har almindeligt nummer og står angivet på fx Krak og i telefonbøgerne etc.? :gruble:

#2 smeeej

smeeej

Uden liv

• Medlemmer
  • 6.983 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 23:16

kommunekontoret.
Single
Jyde boede i Odense - Nu Ringsted.

#3 suus82

suus82

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.171 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 23:17

Er ret sikker på at du blot skal udfylde et skema på posthuset... :)
Kunne godt være jeg selv skulle overveje det (og så skifte nummer) - der er desværre en eller anden der lige synes han skal forstyrre mig og min nattesøvn sådan et par gange om måneden... :boo:
Kh Suus

#4 Guest_JubiiF1-LBO_*

Guest_JubiiF1-LBO_*
  • Guests

Skrevet 07 januar 2005 - 23:27

kommunekontoret.

Enig...
Har selv 'hemmelig' adresse, d.v.s. mit navn, adresse og tlf.nr. er ikke opgivet i hverken telefonbøger eller vejviser...
Hvis man slår op under gadenavnet i den lokale vejviser, så 'eksisterer' mit husnummer end ikke i vejviseren...
Da jeg flyttede, udfyldte jeg et skema på kommunekontoret, hvor man kan krydse af, hvis man ikke ønsker at få navn, adresse og tlf.nr. offentliggjort...
En anden fordel ved dette er, at div. telefonsælgere, analyseinstitutter og andet ikke får adgang til sin adresse og tlf.nr. via kommunen, så dem slipper man også for...

#5 tinei

tinei

Erfaren

• Medlemmer
  • 195 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 23:44

Ringer til TDC forlag og beder dem destruere alle telefonbøger.

sorry. er overtræt.

#6 Guest_JubiiF1-LBO_*

Guest_JubiiF1-LBO_*
  • Guests

Skrevet 08 januar 2005 - 00:10

Ringer til TDC forlag og beder dem destruere alle telefonbøger.

sorry. er overtræt.

:ae: Ja, hvis du først HAR dit tlf.nr. offentliggjort i telefonbøgerne, så kræver det jo at du først får et nyt og hemmeligt nummer hos TDC...

Håber du får udhvilet... :)

#7 HAIRMETAL

HAIRMETAL

Helgen

• Medlemmer
  • 8.550 Beskeder:

Skrevet 08 januar 2005 - 16:41

Ring til dit teleselskab og sig du vil have udeladt nummer med hemmelig adresse, så retter de det. Det opdateres så ved TDC forlag som sletter det fra degulesider.dk og fra den næste telefonbog. Men tag selv kontakt til krak.dk, for de er no'en padder til at opdatere deres lister.

:rocker: :rocker: :rocker: FOR SATAN I HELVEDE!!! :rocker: :rocker: :rocker:

#8 Uranolatri-

Uranolatri-

Guddommelig

• Medlemmer
  • 8.675 Beskeder:

Skrevet 09 januar 2005 - 15:03

Post huset,
kommunen,
telefonselskaberne........

Uranolatri- med hemmelige numrer og adresse...
Sie wollen nur unser Bestes - Aber das geben wir ihnen nicht!

The world is transforming into a prison planet!

#9 azlil

azlil

Erfaren

• Medlemmer
  • 362 Beskeder:

Skrevet 20 marts 2006 - 13:34

Ring til dit teleselskab og sig du vil have udeladt nummer med hemmelig adresse, så retter de det. Det opdateres så ved TDC forlag som sletter det fra degulesider.dk og fra den næste telefonbog. Men tag selv kontakt til krak.dk, for de er no'en padder til at opdatere deres lister.

Jah.. jeg gjorde det samme.. der er nu gået over en uge og mit nummer + adresse er stadig allevegne på dgs, eniro osv.. :( D'oh..!