Gå til indhold

Billede
- - - - -

Hvordan skifter man adresse?

• Låst emne Emnet er låst
6 svar på dette emne

#1 SuperwomanKBH

SuperwomanKBH

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 15.749 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 08:13

Hvordan melder man adresseændring til folkeregistret?

Kan ikke lige finde ud af det... :blush:
"Jeg ved, hvilke planer jeg har lagt for jer, siger Herren, planer om lykke, ikke om ulykke, om at give jer en fremtid og et håb." - Jer. 29:11

Lille baby Nikolaj, 6. September 2012:lun:

#2 ludomanden

ludomanden

Langtidsholdbar

• Medlemmer
  • 2.668 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 08:18

Du går på posthuset og får en "flyttemappe" og der i er bl.a. en seddel, hvorpå du skriver hvem der flytter og den sender du til dit lokale folkeregister og de klarer resten for dig.
Back in town.

#3 Luane

Luane

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.852 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 08:22

Man kan også gøre det via nettet. Der skal du bare have en speciel kode fra kommunen, vist nok.

Men det letteste er at hente en flyttemappe på posthuset (den kan også bestilles via nettet).

#4 Zan-Zari

Zan-Zari

Fortabt

• Medlemmer
  • 20.239 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 08:30

Men det letteste er at hente en flyttemappe på posthuset (den kan også bestilles via nettet).

Så kan du nemlig også sende til de mennesker, du synes skal vide du flytter! :D

Oliver 27/9-06
Lærke 24/7-09 ♥

Det er en fase, det går over

25/1-08 - Farvel Whisky
14/6-11 - Farvel Bailey

#5 Jie

Jie

Kongelig

• Medlemmer
  • 4.569 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 08:39

Er du i tvivl, så gå hen på din kommune - de kan give dig blanketten, og så kan du udfylde den der med det samme, og derefter aflevere den, og så er den potte ude :)
Never underestimate the power of stupid people in large groups.

#6 LOVINGLY

LOVINGLY

Guddommelig

• Medlemmer
  • 5.590 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 08:42

jeg mener at man kan gøre det inde på netborger.dk
"There is inside you all of the potential to be whatever you want to be - all of the energy to do whatever you want to do. Imagine yourself as you would like to be, doing what yu want to do, and each day, take one step towards your dream. And though at times it may seem too dificult to continue, hold on to your dream. One morning you'll awake to find that you are the person you dreamed of - doing what you wanted to do - simply because you had the courage to believe in your potential and to hold on to your dream"

#7 SuperwomanKBH

SuperwomanKBH

Tastaturslave

• Medlemmer
  • 15.749 Beskeder:

Skrevet 07 januar 2005 - 08:48

Har fundet ud af det.:D
Har udskrevet en flyttemeddelelse (som skal sendes til tilflytningskommunen:D), og mangler nu bare et frimærke...:)

Tak for hjælpen!
"Jeg ved, hvilke planer jeg har lagt for jer, siger Herren, planer om lykke, ikke om ulykke, om at give jer en fremtid og et håb." - Jer. 29:11

Lille baby Nikolaj, 6. September 2012:lun: