Gå til indhold

Billede
- - - - -

Stjernebarn

• Låst emne Emnet er låst
8 svar på dette emne

#1 naja71

naja71

Permanent beboer

• Medlemmer
  • 1.725 Beskeder:

Skrevet 03 november 2004 - 13:20

Er der nogen, som kan forklare mig hvad et stjernebarn er???

Jeg hørte for første gang ordet stjernebarn og er blevet godt nysgerrig over at vide hvad der menes, når man siger stjernebarn og hvad det indebærer.

Naja
"kærlighed har ingen alder. Kærligheden hører aldrig op. Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt"

Talt er evnen til at beskrive andre som de ser sig selv... citat: anonym

#2 Splat

Splat

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 52.038 Beskeder:

Skrevet 03 november 2004 - 13:22

Her er lidt at kigge på :

Stjernebørn
Hvis hesten er dø, så stig af!

#3 rikke888

rikke888

Fastgroet

• Medlemmer
  • 13.333 Beskeder:

Skrevet 03 november 2004 - 15:13

Eller evt Her

Rikke
A 201203
A 150606

A 070111

#4 maccer

maccer

Fortabt

• Medlemmer
  • 24.532 Beskeder:

Skrevet 04 november 2004 - 11:28

Citat fra SisterSplat
Her er lidt at kigge på :

Stjernebørn

Må jeg godt lige ha lov at komme med en :devil2: ....

Det er da vist en gang... øhhhh tjaa man skal vist tro på at der er mere mellem himmel og jord, for at få noget ud af det...

:qh: + :jh: = :joker:

#5 Splat

Splat

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 52.038 Beskeder:

Skrevet 04 november 2004 - 13:30

Citat fra maccer

Må jeg godt lige ha lov at komme med en :devil2: ....

Det er da vist en gang... øhhhh tjaa man skal vist tro på at der er mere mellem himmel og jord, for at få noget ud af det...

Jups, du må gerne komme med sådan en :devil2:

:-D

#6 maccer

maccer

Fortabt

• Medlemmer
  • 24.532 Beskeder:

Skrevet 04 november 2004 - 14:03

Citat fra SisterSplat

Jups, du må gerne komme med sådan en :devil2:

:-D

:lol: takkkk - ja, jeg kom lige til at tænke på en ting, fra den anden dag...

Danmarks radio P3, programmet Mig og Morten Resen, ringer til 5 forskellige "alternative" eksperter for at se hvem de havde som vinder af det amerikanske valg.

Den første var astrolog, den anden var i kontakt med åndeverdenen, den tredje lagde vist kort, den fjerde var nummerolog og den femte var en lytter som mente at hans intuition kunne forudsige ting :lol: - nå men de kom alle fem frem til at Kerry ville vinde, fordi stjerne stod rigtigt for ham, kortene viste det, åndeverden havde hørt at Bush havde dårlige chance o.s.v. :deer:

Og igår aftes da Bush så vandt - sidder man lidt og griner... for et eller andet sted vil de fleste af os jo gerne tro der er mere end vi lige ved af - mennnn det er jo bare ikke altid at folk der siger at de ved mere egentlig ved mere, vel... :devil2:

:devil2: maccer "der bare lige kom til at tænke lidt - og det er helle ikke altid sundt :stoned: "

#7 Splat

Splat

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 52.038 Beskeder:

Skrevet 04 november 2004 - 14:09

Citat fra maccer

:lol: takkkk - ja, jeg kom lige til at tænke på en ting, fra den anden dag...

Danmarks radio P3, programmet Mig og Morten Resen, ringer til 5 forskellige "alternative" eksperter for at se hvem de havde som vinder af det amerikanske valg.

Den første var astrolog, den anden var i kontakt med åndeverdenen, den tredje lagde vist kort, den fjerde var nummerolog og den femte var en lytter som mente at hans intuition kunne forudsige ting :lol: - nå men de kom alle fem frem til at Kerry ville vinde, fordi stjerne stod rigtigt for ham, kortene viste det, åndeverden havde hørt at Bush havde dårlige chance o.s.v. :deer:

Og igår aftes da Bush så vandt - sidder man lidt og griner... for et eller andet sted vil de fleste af os jo gerne tro der er mere end vi lige ved af - mennnn det er jo bare ikke altid at folk der siger at de ved mere egentlig ved mere, vel... :devil2:

:devil2: maccer "der bare lige kom til at tænke lidt - og det er helle ikke altid sundt :stoned: "

Det er ligesom de programmer, hvor der sidder en synsk og kan fortælle alle mulige detaljer fra gamel drabssager. Fx kan de nogen fortælle nøjagtigt om striber på tøjet hos gerningsmanden og hans frisure. De kan osse fortælle om navne på offerets venner, men af ukendte grunde kan de ikke fortælle gerningsmanden navn :forvirret

:lol: :lol:

#8 maccer

maccer

Fortabt

• Medlemmer
  • 24.532 Beskeder:

Skrevet 04 november 2004 - 14:53

Citat fra SisterSplat

Det er ligesom de programmer, hvor der sidder en synsk og kan fortælle alle mulige detaljer fra gamel drabssager. Fx kan de nogen fortælle nøjagtigt om striber på tøjet hos gerningsmanden og hans frisure. De kan osse fortælle om navne på offerets venner, men af ukendte grunde kan de ikke fortælle gerningsmanden navn :forvirret

:lol: :lol:

:gruble: tjaa, engang imellem må man undre sig over folk og deres "6-sans"...

:devil: maccer "hvis 6-sans består af at han altid kan føle når der lige er plads til en flødeskumskage mere :stoned: " (spooky I tell ya, spooky :deer: )

#9 Splat

Splat

Er mad nødvendigt?

• Medlemmer
  • 52.038 Beskeder:

Skrevet 04 november 2004 - 14:55

Citat fra maccer

:gruble: tjaa, engang imellem må man undre sig over folk og deres "6-sans"...

:devil: maccer "hvis 6-sans består af at han altid kan føle når der lige er plads til en flødeskumskage mere :stoned: " (spooky I tell ya, spooky :deer: )

:shock: Du er da vist en uhyggelig fætter

:lol: